Linky zákaznického servisu

Jsme vám k službám

Mastercard® jakožto poskytovatel licence uděluje licence opravňující k distribuci karet Mastercard bankám a spořitelnám. Ty mají obvykle své vlastní pohotovostní linky (pro případ ztráty či krádeže), které jsou dostupné po 24 hodin denně. Naše doporučení: Uložte si čísla těchto linek do svého mobilního telefonu, abyste je měli vždy po ruce.

Mastercard Worldwide navíc zřídila celosvětový globální zákaznický servis, dostupný z jakéhokoli místa na světě, pro veškeré nouzové situace související s vaší kartou  Mastercard. V rámci této služby budete spojeni se zaměstnancem, který bude pokud možno hovořit vaším jazykem nebo v každém případě anglicky, bude vám k dispozici po 24 hodin denně a kterýkoli den v roce a bude schopen poskytnout vám pomoc ohledně:

  • Ztracených či odcizených karet
  • Náhradní karty v případě nouzové situace
  • Poskytnutí hotovosti v případě nouzové situace
  • Nalezení bankomatů/maloobchodníků přijímajících karty Mastercard, Maestro®

Ve Spojených státech

V případě nouzové situace ve Spojených státech se obraťte na linku +1-800-Mastercard (+1-800-627-8372). Vezměte prosím na vědomí, že při volání z mobilních či soukromých domácích linek vám mohou být účtovány vyšší sazby.

Mimo Spojené státy

V zemích, které nejsou uvedeny v přehledu výše, mohou držitelé karet v případě nouzové situace volat na linky PCV (na účet volaného) ve Spojených státech: 1-636-722-7111. Vezměte prosím na vědomí, že při volání na tyto linky, a to i na linky PCV, z mobilních nebo soukromých pevných linek vám mohou být účtovány vyšší sazby. 

Naše doporučení:

Chystáte-li se cestovat, poznamenejte si čísla pohotovostních  linek a číslo své karty. Díky těmto preventivním opatřením budete moci nechat kartu v nouzové situaci zablokovat prostřednictvím asistenční hotline.